2012/12/06

Бог ме води за ръка

Той ме пази от греха. Истински Приятел е Исус, довери Му се и не се бои ти, от капаните на врага ще те освободи, когато живееш в Него! Разчупва окови и строшава хомоти, и е верен винаги във всичко само Той. Бог в три лица: Отец, Духа, Сина, Алфа и Омега, Лъв и Агнец! В Господ имаме защита от всичките стрели на лукавия. Писано е: Бдете и се молете, за да не изпаднете в изкушение. Противникът дяволът дебне за да ви погълне. Но вие Мои деца, не се бойте от него, защото АЗ Господ Съм го победил, той е под Моите нозе! Стоите здраво в Мен препасани с Божието всеоръжие всеки ден и в битките, ще побеждаваме заедно врага, на вашата душа! Бог ме води за ръка, Той е мой Небесен Баща, канарата Исус, на която избрах да стоя, насърчавайки ме по пътя Му да вървя! Амин /стихове са взети от Матей 26:4а и 1 Петрово 5:8б/. 6.12.2012г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове