2013/01/15

I`m relieve- аз съм освободена

I`m relieve....God touch my heart with His mercy and amazing love.Thank to You my pain is gone.Because I`m heal from You my best Friend! Glory to You! I`m happy to know that You save me everyday from evil in this world! Amen 15януари превод...аз съм освободена...Бог докосна моето сърце с Неговата милост и невероятната Му любов.Благодарение на Теб моята болка изчезна.Защото съм изцелена от Теб,моя най-добър Приятел! Щастлива съм да зная,че Ти ме спасяваш всеки ден от злото в този свят! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове