2013/02/23

МОЛИТВА ЗА БЪЛГАРИЯ НАПИСАНА НА 23.02.2013Г

От книгата на пророк Данаил 9:19 и 2 Летописи 7:14 ГОСПОДИ послушай от Небето нашите молитви за спасението на българския народ. ГОСПОДИ прости ни греховете, които сме извършили пред ТЕБЕ /като сме се кланяли на чужди богове/и по този начин сме наранявали сърцето ТИ. ГОСПОДИ обърни внимание на всички ходатаи, които сме застанали в пролома и викаме за покаяние на българския народ/ за президента на тази нация, за младото поколение,за възрастните и за децата/. И действай направи сърцата ни меки и угодни на ТЕБЕ. Да не закъснееш побързай да ни помогнеш. Заради СЕБЕ СИ БОЖЕ мой, защото с ТВОЕТО име се нарича градът ТИ и народът ТИ. Народе мой БЪЛГАРИЯ смири себе си, помоли се и потърси лицето МИ и се върни от нечестивите си пътища, тогава ще послушам от Небето твоя вик, ще простя греховете ти и ще изцеля земята ти! Защото АЗ, ГОСПОД изговорих това!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове