2013/02/25

БОЖЕСТВЕНА НАМЕСА, КОЯТО МЕ СПАСИ ОТ СМЪРТ

Страдала съм от депресия през целия си живот. Тя започна когато бях на шест годинки. Спомням си, че се чувствах ужасно самотна. Първият път когато пожелах да сложа край на живота си, нагълтах приспивателни. Семейството ми просто искаше да забрави за случилото се и не отдаде никакво внимание на инцидента. Така изкарах години наред без да бъда лекувана. Времето минаваше, а аз изпадах във все по-дълбока депресия. Преди пет години работех в много стресираща и напрегната среда. Винаги трябваше да се усмихвам, така сякаш преливах от щастие. Но вътре в себе си умирах бавно ... всеки ден по малко. В този период от живота си аз не познавах Христос. Не бях израснала в църква и не ме беше страх от смъртта. Три месеца под ред, всяка сутрин си повтарях, че исках да умра. Започнах да се дистанцирам от семейството си. Дори успях да убедя себе си, че те ще живеят по-добре, ако аз не съм около тях. Реших, че 6 Март 2006 ще бъде денят, в който щях да умра. Казах „довиждане” на колегите си, знаейки, че никога повече нямаше да ги видя. Прибрах се в къщи и се прострелях в гърдите. В следващият момент, аз изкрещях: „О, Боже!” Извиках Неговото име. Съпругът ми се прибра точно на време, за да се обади на бърза помощ. Спомням си как изведнъж всичко почерня пред очите ми, но след това се появи ярка светлина. Тя беше толкова успокояваща! Видях едно малко момиченце, което тичаше по зелената трева. Цветовете бяха толкова ярки и живи. Погледнах по-отблизо и осъзнах, че момиченцето бях аз. После се видях на 13 годишна възраст; не помня точно картината, която се разкри пред очите ми. Само си спомням, че бях много щастлива. Последното нещо, което си спомням, че видях беше 1985 - денят, в който се омъжих. Обаче гледах олтара някак си от високо. След това „филма” с картини от живота ми изведнъж спря. Събудих се и видях, че лекарите ми оказваха първа помощ. Събудих се чак след три дни в болницата. Свидетелствах за това, което ми се беше случило. Знаех си, че беше Божията намеса. Докторите бяха наистина удивени и се чудеха как съм оцеляла. Живота ми се промени този ден. Благословена съм с благодатта Божия! Вече знаех, че има Бог и който и да се опиташе да промени мнението ми, нямаше да успее. Години наред живях изпълнена с огромна вина. Една приятелка ме покани на църква и така започнах да ходя на службите. Харесваше ми там. Харесвах и пастора. Бях кръстена през Април 2009. Научих, че Бог прощава греховете ни. Наистина съм благословена! Назначиха ми терапия и ми предписаха лекарства. Станах член на Depression and Bipolar Support Association (организация, която подпомага тези, които са депресирани и които са би-полярни). Събираме се два пъти в месеца. Вярвам, че оцелях, за да мога да помагам на други, които също страдат от депресия. Написала съм доста статии по въпроса, а също и излъчих на живо по интернет предаване, в което засегнах темата за самоубийството. Ако мога да помогна само на един човек със свидетелството – струва си. Най-сетне намерих мир в Бога! За връзка с мен Email: paulahardin64@sbcglobal.net Източник: http://www.hristiqni.com/realni-istorii/863-bozhestvena-namesa-koyato-me-spasi-ot-smart-svidetelstvoto-na-pola-hardin#ixzz2LuQFKBbJ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове