2013/03/20

Молитва за Израел сътворена от стихове от Библията

От Псалм 50:15; Псалм 108:13; Псалм 83:4; Псалм 83:12б; Езекил36:2б; Исая 41:10-11; Захария2:8в; Михей4:11-12;Наум 1:2-3,5,7,15 и Псалм 122:1б-9. Господи ние като едно пред Теб, Те призоваваме в този ден и Те молим да избавиш Израел от враговете му, за да се прославиш Ти, Йехова Адонай. Чрез Тебе Господи ние воюваме в Духа юнашки, защото само Ти Си този, Който ще стъпче противниците на Израел. С властта и авторитета, които си ни дал в мощното име на Исус ние се съпротивляваме на всеки план на врага да изтреби Израел като народ и да изличи името им и който иска да усвои Божиите заселища /Юдея, Самария и Голанските планини/. Господ днес ти казва Израел: ”Не бой се, защото Аз съм с тебе, не изпадай в ужас, защото Аз съм Твой Бог, ще те укрепя! Да! Ще ти помогна! Да! Ще те подпра с праведната Си десница! Ето, всички, които са разгневени на тебе, Ще се засрамят и смутят; Съперниците ти ще станат като нищо и ще загинат. Ще потърсиш ония, които се сражават против тебе, И няма да ги намериш; Ония, които воюват против тебе, ще станат като нищо, И като че не са били. Защото Аз съм Господ твоят Бог, Който подкрепям десницата ти, И ти казвам: Не бой се, Аз ще ти помогна”. Понеже който докача теб, бърка в зеницата на окото Ми. Сега са се събрали против тебе много народи, които казват:” Нека се омърси и нека види окото ни желанието си върху Сион”. Но тези не познават мислите на Господа нито разбират Неговото намерение, че ги е събрал като снопове на гумно. Господ е ревнив Бог, Който отплаща; Господ въздава и се гневи; Господ отдава възмездие на противниците Си; И пази гняв за враговете си. Господ е дълготърпелив, и велик в сила, И никак няма да обезвини нечестивия; Пътят на Господа е във вихрушка и буря, И облаците са праха на нозете Му. Планините треперят от Него, И хълмовете се разтопяват; А земята се раздвижва от присъствието Му, Да! светът и всичките му жители. Господи Ти Си благ, бъди крепост на еврейския народ в ден на бедствие и познай уповаващите се на Тебе. Ето върху планините нозете на онзи който разнася благата вест, Който проповядва мир! Празнувай народе Мой празниците си, бъди верен в обещанията си! Защото враговете ви няма вече да надделяват над вас, защото са отсечени! Зарадвах се когато ми казаха…:Да отидем в дома Господен! Ето нозете ни стоят Отвътре портите ти, Ерусалим. Ерусалим, който си съграден Като град сглобен в едно; Гдето възлизат племената, Господните племена. Според надеждите на Израел, За да славят името Господно. Защото там са поставени престоли за съд, Престолите на Давидовия дом. Ходатайствайте за Божия Шалом на Ерусалим; Нека благоденстват ония които те обичат! Мир да бъде отвътре стените ти, Благоденствие в палатите ти! Заради братята и другарите си Ще кажа сега: Мир да е в тебе! Заради дома на Господа нашия Бог Ще търся доброто ти. Амин 21 март

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове