2013/03/22

Необикновено слово

Наскоро Святия Дух ми даде необичайно слово, което не желаех да чуя! Той каза: „Дейвид, ти си обвързан с една много ограничена представа за Господния океан от нежни, любящи милости! Търпиш много вина, осъждение и страх, защото не позволяваш на Святия Дух да ти открие величието и мащабите на простителните Ми, помирителни и изцерителни милости. Не познаваш нежността Ми!” Бог ми показа, че това е основната причина, поради която толкова много хора се отказват и отпадат. Когато греха нанесе удара си... когато Сатана дойде като потоп и ти внезапно се озовеш в демоничен капан... когато паднеш в някой стар навик или грях... дяволът създава робство. Първо те потопява вината. След това страх изпълва сърцето ти. Чувството за абсолютна безпомощност и провал съкрушава душата ти. И в този момент повечето вярващи остават без благодат, защото разбирането им за Божията милост е много ограничено. Сатана идва при теб и ти казва: „Достигна предела си. Изповядва греха си много пъти. Няма начин Бог да ти прости сега, защото си съгрешил срещу светлината. Ако се върнеш и изповядаш греха си още веднъж, отново ще се върнеш към греховете си, така че – спри се!” Той не желае да виждаш Божия океан от милост, а само една локва! Поради невежеството ни относно Христовата простителна и възстановителна мощ, ние биваме унищожавани. Оставаме без милост, защото сме ужасно заблудени от ограничено видение. Очите ни все още не виждат по-голямото такова – безкрайните милости на нежния ни Баща! Толкова сме вързани от лъжлив, ограничен поглед върху Божиите милости, че считаме за почти невъзможно да повярваме или да приемем онова, което казва Яков за нашия Господ: „Видели сте сетнината въздадена нему от Господа, че Господ е много жалостив и милостив” (Яков 5:11). Този стих означава: „Бог лесно се трогва от проблемите и страданията ни. Той чувства болката и провалите ни, и Е мил и състрадателен към нас. Той ни обичаше, когато Му бяхме врагове! Дори сега, когато Го обидим, Той помага бързо, възстановява ни и ни прощава.” Думата „милост” означава „мило и състрадателно отношение към престъпник под властта на някого”. Виждате ли, Бог има властта да ни прати в ада всеки път, когато съгрешим. Но това е смисълът на Неговата милост: Той ни държи под контрол и може да направи с нас каквото иска, а Той иска Неговото нежно сърце да състрадава, да съжалява, да обича и да бъде мило към онези, които най-много Го предават.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове