2013/05/08

МОЛИТВА за БЪЛГАРИЯ - 15.03.2013г.

/АМОС 3:6,7 / „Ако засвири тръба в града, народът няма ли да се уплаши? Ако беда сполети града, не я ли е направил ГОСПОД? Наистина Господ БОГ няма да направи нищо, без да открие тайната Си на слугите Си, пророците!“ /Йоип 2:15,16,17 / Затова: „ Затръбете в Сион, Осветете пост, свикайте тържествено събрание; Съберете людете, осветете събранието, свикайте старейшините, съберете младенците и сучещите; Нека излезе младоженецът из спалнята си, и невестата из стаята си; Нека плачат свещениците, служителите на ГОСПОДА, между предхрамието и олтара и нека кажат: Пощади, ГОСПОДИ, България, помилвай народа Си и не предавай наследството Си на позор, за поговорка на народите. Защо да кажат сред народите: Къде е техният Бог?“ /Йоил 2:12,13/ „Но дори и сега, заявява ГОСПОД, обърнете се към Мен с цялото си сърце, с пост, с плач и с ридание. И раздерете сърцето си, а не дрехите си, та се обърнете към Господа вашия Бог; Защото е милостив и щедър, дълго търпелив и много милостив, и разкайва се за злото.“ /Еремия 16,17 „Защото очите Ми са върху всичките им пътища; Те не са скрити от лицето Ми, Нито е укрито беззаконието им от очите Ми. /Амос 8:11/ „Ето, идват дни, заявява Господ БОГ, когато ще изпратя глад на земята – не глад за хляб, нито жажда за вода, а за слушане на словата на ГОСПОДА.“ /Еремия 16:19,21/ „ ГОСПОДИ, сила моя и крепост моя, прибежище мое в скръбен ден! При Теб ще дойдат народи от краищата на земята и ще кажат: Само лъжа наследиха бащите ни, нищожни идоли и безполезни неща.“ Да, Господи така е. България е в пълна разруха, поради нечестие и грях, Признаваме и Те молим, ходатайстваме и плачем за този народ и тази държава. Осъзнаваме, че си ни избрал за време като това. Благодарим Ти за доверието. Дай ухо на плача и молитвите ни, молим Те. Ние прокламираме Твоето слово, че ВСЯКО коляно ще се преклони и ще изповяда Исус Христос за свой Господ и Спасител! /Еремия 16:21/ „Затова, ето, Аз ще ги направя този път да познаят, ще ги направя да познаят ръката Ми и силата Ми; и ще познаят, че Името Ми е ГОСПОД!“ АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове