2013/07/06

Споделяния от сърцето

Винаги да казваме, че сме праведни в ИСУС. В Неговите рани ние сме изцелени. Изцелението е дар от Бога за нас. Умът е бойното поле, трябва да започнем в ума си да мислим и говорим, че сме изцелени и освободени. За Бога няма нищо невъзможно! Въпрос: Защо не ме изцелява Бог? Питаш Бог и разговаряш с Него, Той иска да има взаимоотношение с нас както преди с Адам преди да съгреши! Ние като вярващи да се намерим верни пред Отец и да устоим докрай! Исус се удоволства когато сме в пътя Му и Го хвалим, разговаряйки с Него постоянно! Исус идва и казва: Мир вам! Да се влюбим в Христос-кога? Когато Го опознаем по- добре. Правилният ни избор е когато се подчиняваме на Неговото Слово,Той идва и действа в нас. Ние не сме призовани да вършим работата на Святия Дух, а да Го оставим Той да се прославя в нас. Цяла седмица да пребъдваме в Исус, а не само в неделя на служба. Божият мир идва в нас, когато Го допуснем. Не трябва да си губим мира, а да се концентрираме в Исусовия мир и да Му се доверим. В Царството на Бога се влиза с почит към Святия Дух. Да прилагаме вярата си в Христос в нашия живот. Изговаряме Словото, чуваме гласа на Бог, вярваме в Него и Словото пребъдва в нас! Легалистичните църкви обичат да използват хората за своите си дела. 2 Коринтяни 10:11-12 Такъв нека има предвид това, че каквито сме на думи в посланията си, когато сме далеч от вас, такива сме и на дело, когато сме при вас. Защото не смеем да смятаме или да сравняваме себе си с някои от онези, които препоръчват сами себе си; но, те като мерят себе си със себе си и като сравняват себе си със себе си,не постъпват разумно. Това което говорим, това и да вършим! Който се хвали с Господа да се хвали. Когато не сме водени от Бог в сърцето ни, а вършим работата на Бога е опасно, защото това ражда заблуда и ставаме съблазън за хората. Ние сме едно в Господа, когато сме Му угодни! Аз съм това,което Библията казва, че съм! Да пребъдваме в силата на молитвата! Има два вида хора: Много богати, но не вярват в Бога. И такива които лъжат,крадат и убиват, мошеници,които живеят добре, но са слуги на дявола. Истинските вярващи, които са слуги на Бога те са благословени. Хората са объркани и казват: Какво да правя? Хората са лицемери водени от нечисти духове. Или стават престъпници, хората тези които не вярват в Бога,те вярват в дявола и са негови слуги заробени. Ние истинските вярващи в Исус не сме от този свят, а Библията е авторитет за нас. Йоан 3:1-3 между фарисеите имаше един човек на име Никодим, юдейски първенец. Той дойде при Исус през нощта и Му каза: Учителю, знаем, че си учител, дошъл от Бога; защото никой не може да върши тези знамения, който Ти вършиш, ако Бог не е с Него. Исус му отговори: Истина, истина ти казвам: Ако не се роди някой отново, неможе да види Божието царство. Йоан 3:4-7 Никодим Му каза: Как може стар човек да се роди? Може ли втори път да влезе в утробататна майка си и да се роди? Исус отговори: Истина, истина ти казвам: Ако не се роди някой от вода и Дух, не може да влезе в Божието царство. Роденото от плътта е плът, а роденото от Духа е дух. Не се чуди, че ти казах: Трябва да се родите отново. Христос ни е призовал да служим на хората. Невярващите хора не разбират това. Има слепота в този свят за Исус. Кажи на ИСУС: Ето ме такава или такъв какъвто съм, направиме да бъда като Теб! Ние се покайваме и казваме на Бог да ни направи като Него Самият! Плътската природа ни тика към лошото, а сигналната лампа на Святия Дух ни тика да се покаем и отричаме от греха. Римляни 7:15-17-25 Защото не зная какво правя; понеже не върша това, което искам, а онова, което мразя, него върша. Обаче, ако върша това,което не искам, съгласен съм със закона, че е добър. Затова не аз сега върша това, но грехът, който живее в мене. Защото зная, че у мене, тоест в плътта ми, не живее доброто; понеже желание за доброто имам, но не и сила да го върша. Защото не върша доброто, което желая, а злото, което не желая, него върша. Но ако върша това, което не желая, то вече не го върша аз, а грехът, който живее в мен. И така, намирам този закон, че при мене, който желая да върша доброто, злото е близо. Защото, колкото за вътрешното ми естество, аз се наслаждавам в Божия закон; но в телестните си части виждам различен закон, който воюва против закона на ума ми и ме заробва под греховния закон, който е в частите ми. Окаян аз човек! Кой ще ме избави от това тяло на смъртта? Благодаря на Бога! Има избавление чрез ИСУС ХРИСТОС, нашия ГОСПОД. И така, сам аз с ума слугувам на Божия закон, а с плътта на греховния закон. В нас живее грях, в плътта ми не живее добро. Трябва да се запознаем с истината и изхода. Ние трябва да свидетелстваме с живота си на хората около нас. 1 Коринтяни 14:22-25 И така езиците са белег не за вярващите, а за невярващите; а пророчеството е белег не за невярващите, а за вярващите. И така, ако се събере цялата църква и всички говорят на непознати езици, и влязат хора невежи или невярващи, няма ли да кажат, че вие сте полудели? Но, ако всички пророкуват и влезе някой невярващ или невеж, той се обвинява от всички и се осъжда от всички; тайните на сърцето му стават явни; и така, той ще падне на лицето си, ще се поклони на Бога и ще изповяда, че наистина Бог е между вас. АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове