2013/07/06

из преживяванията на смутения християнин

из преживяванията на смутения християнин : Аз: Боже, може ли да те питам нещо? Бог: Разбира се. Аз: Обещай, че няма да се ядосваш … … … Бог: Обещавам. Аз: Защо позволи днес да ми се случат толкова много неща? Бог: Какво имаш в предвид? Аз: Ами, събудих се късно. Бог: Да. Аз: Колата ми запали след цяла вечност. Бог: Добре. ... Аз: На обяд ми объркаха сандвича и трябваше да чакам. Бог: Хъм. Аз: По пътя за дома батерията на телефонът ми падна, точно като ми звъннаха. Бог: Добре. Аз: И за връх на всичко това, когато се прибрах исках само да си накисна краката в новата ми вана за масаж. Но тя не работеше!!! Днес нищо не беше както трябва! Защо направи това? Бог: Да видим сега, ангелът на смъртта беше до леглото ти тази сутрин и трябваше да изпратя един от ангелите си да се бие за живота ти. Оставих те да спиш през това време. Аз (смирено): О-о-о. Бог: Не позволих колата ти да запали, защото имаше пиян шофьор на твоя път, който щеше да те удари, ако беше излязъл на пътя. Аз: (засрамен) Бог: Човекът, който ти направи първия сандвич днес беше болен и Аз не исках да се разболееш и ти, защото знам, че не можеш да си позволиш да отсъстваш от работа. Аз(смутен): Добре. Бог: Телефонът ти се развали, защото човекът, който ти се обаждаше щеше да свидетелства фалшиво за твоите думи в този разговор, а Аз не исках дори да говориш с него, за да бъдеш защитен. Аз (нежно): Ясно, Боже. Бог: О, и тази вана за масаж, тя щеше да даде на късо и щеше да повреди цялата инсталация в дома ти тази вечер. Не мисля, че искаш да стоиш на тъмно. Аз: Съжалявам, Боже. Бог: Не съжалявай, просто се научи да ми се доверяваш … във всичко – в доброто и в лошото. Аз: Ще ти се доверя. Бог: И не се съмнявай, че моят план за твоят ден е винаги по-добър от твоя

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове