2013/07/06

Молитва за Израел и еврейския народ

Молитва за Израел и еврейския народ Псалм 2:8 Поискай от Мен и Аз ще ти дам за наследство народите, и за притежание земните крайща. Ние благославяме Израел, земята и народа му. Бог е верен да изпълни намеренията Си, които има за еврейския народ и за държавата Израел. Царя на Царете ще управлява народите от Сион и всички народи, ще Му се покоряват, според записаното в книгата на пророк Еремия 32:37-39,41 ...Ето, ще ги събера от всички земи, където ги бях изгонил в гнева Си и в яростта Си, и в голямото негодувание. И ще ги върна на това място и ще ги населя в безопастност. И те ще ми бъдат народи Аз ще им бъда Бог. И ще им дам едно сърце и един път, за да се боят винаги от Мен, за да не отстъпват от Мен. И ще се радвам за тях, да им правя добро и ще ги насадя в тази земя в истина, с цялото Си сърце и с цялата Си душа. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове