2013/07/06

Молитва за мисионерите и мисиите

Молитва за Мисионерите и мисиите Матей 28:19-20 И така, идете, правете ученици всичките народи и ги кръщавайте в Името на Отца и Сина и Светия Дух, като ги учите да пазят всичко, което съм ви заповядал. И ето, Аз съм с вас през всичките дни до свършека на света. Отче молим Те да помогнеш на всички мисионери по света, да им даваш мъдрост, как да постъпват и действат във всяка ситуация. Да постъпват по Твоя начин и по Твоята воля. Да имат добър живот в Теб. Да изцелиш всички хора; слепите да виждат, болните да стават здрави, гладните да се нахранят, бедните да станат богати и куците да проходят. Господи молим Те благослови тази планета, всичко да се оправи, хората да повярват в Теб, че съществуваш и Си реален. Снабди всички финансови нужди според Твоето богатство в слава. Филипяни 4:19 А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христос Исус. Мисионерите да изпълнят мисията, която имат тук на земята. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове