2013/09/10

Trust in You

Today I decide to trust in You! Because only You carry about me. You provide every day for me a food, but not food for my body, a food for my spirit. Trust in You, my Lord I choose to trust in You today. You are my rock and my salvation. Only You are my God and true Friend! My guide and leader forever in the end. I give my thanks to You today for Your Agape love, which cover me each day, of my birth to my growth in You! I want You more than anybody else, Because You are my everything for me on this earth and my life belongs to You! Forever and ever! Amen 11.09.2013г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове