2013/11/22

Бог Е Един

Отец, Святи Дух и Син. Ти умря плащайки нашата цена. Но възкръсна и победи смъртта. Твоята кръв уми нашите грехове и ни съживи. Бог е един, чудесен Баща и верен Приятел. Протяга Той Своята прободена ръка към нас сега. И ти който и да си чуй сега, как нежно Той теб зове... Върни се, върни се отново към Мене, ти Мое дете! От нищо не се бой, в бури и беди с вяра в Мен пребъдвай ти. Твоят Татко Небесен Съм АЗ, и теб чакам в този час. Извикай към Мен, не щади гласа си, извикай силно Алелуя! Търси Ме и ще Ме намериш там в скришната стаичка, чакайки теб! Ела отново, потърси Ме, искам с теб да общувам днес. Бог Е Един, Отец, Святи Дух и Син....Исус Той се нарича и много ни обича, създал ни е на тази земя с цел и всеки, един от нас е специален и само в Него имаме вечен живот! 22.11.2013 г. на обяд

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове