2013/11/14

ИСУС ПОБЕДИТЕЛЯ

1.Исус Победителя напред върви, Покори се само на Него ти. 2.От нищо не се бой, Довери Му се ти. По Пътя с Него бъди и плътта разпни. 3.Исус Победителя Е верен винаги във всичко. Той никога не се проваля. И любовтта Му не отпада. 4.Здраво за Него се дръж, Устой до край в битката, С вяра протегни с към Мене ти, И пребъдвай в присъствието Ми. 5.Назад не се обръщай, Не недей, Миналото остави, а бъдещето в Моите ръце постави. Амин Заедно ще бъда с теб, завинаги, завинаги! 6.Исус Победителя Съм Аз с теб крача всеки ден и час. Писано е: на врага се съпротивлявай И място в живота си не му давай! 7.Той е хитър, тарикат, лъжи сипе навред. Но ти днес се събуди и го смъмри...Вън от мене сатана! Исус Победителя, те чака да се върнеш при Него ти. Със сърце смирено и покорно на Него, Той няма да презре! 8.Исус Победителя Съм Аз, ела при Мен, ела, ела. Чакам те в утринта, имам за теб велики и тайни неща. Моя е победата, когато си в Мене си защитен! Амин Ела и на Мен се поклони, и само Мен търси и ще Ме намериш ти! 14.11.2013 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове