2013/11/26

Благословено стихотворение

1. Пази ме Боже, защото на Тебе се уповавам. Рекох на Господа: Ти Си Господ мой, вън от Теб няма добро за мене. Винаги слагам Господа пред себе си; понеже Той е отдясно ми, аз няма да се поклатя. Ти, Господи ще ми посочиш пъта на живота;  2. в Твоето присъствие има пълнота от радост, в Твоята десница блаженство довека. Любя Те, Господи, сило моя! Господ е скала моя, крепост моя и избавител мой, Бог мой, канара моя на Когото се надявам, щит мой, рогът на избавлението ми и високата ми кула.  3. Ще призова Господа, Който е достоен за хвала; така ще бъда избавен от неприятелите си. В утеснението си призовах Господа и към Бога мой викнах; от храма Си, Той чу гласа ми и викането  ми пред Него стигна до ушите Му. 4. Към милостивия Господи, милостив ще се явиш, към непорочния непорочен ще се явиш, към чистия чист ще се явиш и към развратния противен ще се явиш. Защото оскърбени люде Ти ще спасиш; а очи горделиви ще смириш. Защото Ти, ще запалиш светилото ми;  5. Господ, Бог мой, ще озари тъмнината ми. Защото с Тебе, войска разбивам; с Бога мой стена прескачам. Колкото за Бога, Неговия път е съвършен; Словото на Господа е опитано; Той е щит на всички, които се уповават на Него. Защото кой е Бог, освен Господа?  6. И кой е канара освен нашия Бог? Бог, Който ме препасва със сила и прави съвършен пътя ми; Той прави нозете ми като на елен и ме поставя на високите ми места. Учи ръцете ми да воюват и мишците ми да трошат меден лък. Ти си ми дал и щита на избавлението Си;  7. Твоята десница ме е поддържала и Твоята благост ме е направила велик. Господ ме пази като зеница на око, скрива ме под сянката на крилете Си, изпитва сърцето ми и слуша вика ми, разширява стъпките ми под мене; и нозете ми не се подхлъзнаха.  8. Жив е Господ и благословена да бъде Канарата ми, и да се възвиси Бог на избавлението ми, Бог, Който отмъщава за мене и покорява под мене племена, Който ме избавя от неприятелите ми. Да! Ти ще ме възвишаваш над въставащите против мене. Избавяш ме от насилника. Затова ще Те хваля, Господи, между народите името Ти ще възпявам. 26.11.2013 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове