2013/12/06

Ти мен събуждаш

1. Всяка сутрин Той ме събужда, събужда ухото ми, да чуя Неговия нежен глас, Който ми шепти...: Обичам теб, Мое дете! Твой Татко Съм Аз, теб чакам всеки ден и час. 2. Всяка сутрин, Ти мен будиш Исусе. За да слушам като учениците Ти, Бдиш над мен, за да не ме успива врагът, Даваш ми молитвен глас да викам към Тебе аз. 3. Избирам днес отново, да следвам Твоя път, Исусе, води мен там където искаш Ти. Смирявам се пред Тебе и сърце предавам, За Теб, искам да живея, тук на тази земя. 4. Когато Ти ме събуждаш рано, се изпълвам с повече радост от Теб. Силата ми се изразява когато се моля на колене и ходатайствам пред Тебе аз. 5. Дръж ме в ръката Си, Исусе.. За да не може дявола да ме измъкне от Теб. Обстоятелства и грижи не могат да ме владеят, Само вярата ми в Тебе, ме държи, Спасителю чудесен! 6. Благодаря Ти, че ме събуждаш всеки ден! Благодаря Ти, че ми помагаш да раста в Теб! Благодаря Ти, за всичко, което ми даваш Ти! Благодаря Ти, благодаря, Господи! Амин  06.13.2013 г. Исая 50:4 Всяка сутрин, Той ме събужда, събужда ухото ми, за да слушам като учениците.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове