2013/12/09

Ти мен роди

Ти мен роди 1. Ти мене създаде, Нов живот вътре в Теб ми даде. Твоя съм аз на Теб принадлежа. Водиш ме Ти, по пътя Твой. 2. Към Теб протягам днес ръце, И само Теб търси моето сърце. без Теб не искам да живея тук на тази земя. И викам към Теб Исусе, и издигам глас на хвала. 3. Ти мен роди, Ти ме създаде, Твоя съм аз, нов лик ми даде. Сътворена съм по Твой образ, Обновена съм от Тебе, Татко. 4. Живея тук на тази земя, За да прославям само Теб, Исус. Ти мен спаси и ме новороди, За Тебе са моите дни, Господи! 5. Обикнах Теб, защото първи  Ти възлюби мен, с кръвтта Си, Свята, Ти уми мен и плати моята цена, на кръстта там...но и възкръсна от смъртта! 6. Ти ме роди, Ти ме създаде, На вяра живея и песни нови от сърце Ти пея. Слава, слава на Христа, само Той ни обича! До край ще устоим, когато Му се доверим! Амин 09.12.2013 г. следобяд... 15:05 pm

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове