2014/01/12

Той за нас умря



1. На Голгота бе разпнат там
на кръстта плащайки нашата цена.
Изкупи ни Той, чрез Неговата кръв,
Нашите грехове уми и ни изцели.
2. Кой умря за нас? Кой живота си даде?
Не дева Мария, а Сам Христос за нас се пожертва.
Бог, Го изпрати на тази земя, не на нас да служи, а
да бъде слуга, и пример за ходене в Любовтта!
3. Той за нас умря, но и възкръсна от смъртта.
Завесата раздра и победи врага на нашата безсмъртна душа.
Нова заповед ни даде Той, да Го обичаме с цялото си сърце.
На Него да угодим, за да победим и до край да устоим.
4. Дявола е лъжец, убиец и княз на този свят.
Когато Бог е с нас, кой ще бъде против нас?
Срещу Божийте избрани няма сила нито власт.
Бог е наша Канара и избавител от греха!
5. Пейте на Господа нова песен, извикайте силно,
към Него сега, защото само Той заслужава нашата хвала.
Ти Си всичко, което имаме на тази земя, само Ти ни спаси,
Това е истина една, води ни, Татко, по Твоя път до вечността!
Амин...13.01.2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове