2014/01/28

Баща Ти, Е Царят на вселената



1. Той Е създател на всичко видимо и невидимо.
Той теб и мен създаде и нов живот вътре в Него ни даде.
Той теб обича, на Него се довери....
Миналото свое забрави и назад не се обръщай ти.
2. Бог Славен и Чудесен,
Пеем днес на Тебе нова песен.
Твоята свята кръв проля за нас, там на Голгота.
Цената наша Ти плати и греховете ни заличи.
3. Баща Ти е Царят на вселената.
Той Е протегнал към теб и мен Неговата ръка,
Здраво за Него се хвани за да не изпаднеш ти.
На дявола се противи и го изгони от живота си.
4. Дяволе ти си победен, вън нямаш власт над мен.
Ангели небесни бият се за мен, сражават се в Духа.
Кой е против нас, щом Бог ни пази от всеки демон.
Господна е земята, ИСУС Е нашия ЦАР и вечен ГОСПОДАР!
5. Амин и Алелуя, ти запей сега, с мен....
Ела да се поклоним, пред Него на колене и да
Му благодарим, за любовта тъй свята, с която
Той ни благослови и по Неговия път ни води да вървим!
28.01.2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове