2014/02/02

АЗ СЪМ С ТЕБ



1. АЗ СЪМ с теб винаги,
Не се плаши, а на МЕН се довери!
И по Пътя МИ напред върви.
Първо търси ЦАРСТВОТО МИ!
2. И всичко ще ти се прибави,
Само в МЕН си защитен.
Дръж се здраво за ръката МИ.
Стъпи на Канарата, Която Е ИСУС!
3. Дявола твой враг е на него противи се.
Писано е: противете се на дявола и той ще бяга от вас!
Всеки ден МЕН търси, чакам теб на утринта,
да общуваме в ДУХА, споделяйки сърцето си.
4. Пред МЕН, ТВОЯТ НЕБЕСЕН БАЩА!
Обичам теб, МОЕ дете, толкова много,
Изпратих МОЯ ЕДИНОРОДЕН СИН да умре за теб!
Цената твоя да плати умивайки те в кръвтта СИ и да те спаси!
5. АЗ СЪМ С ТЕБ където и да си....
Пребъдвай в МЕНЕ за да устоиш докрай!
Търси МЕН и ще МЕ намериш, искай и ще ти
дам за наследство народите по земята! Амин
03.02.2014 09:28 am.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове