2014/03/12

Молитва за всеки ден


Молитва за всеки ден
Святи Отче, Бог на Небето, Който създаде небето и земята, Бог на Исус Христос баща на Авраам, Исак и Яков и Израел, това е Твоето дете, което говори, Татко всичко, което искам в тази молитва запиши го, Татко покрий това място с кръвтта на Исус Христос и направи кръвна линия около това място в името на Исус Христос от Назарет.
Татко, всяка сила на тъмнината, сатанинско насилие, демонично присъствие,демонични личности, сатанински управители, високи крепости, силни мъже, магьоснически духове, принцове, паднали ангели да се махнат от това място, прати им убъркване Татко, измъчвай ги и нека сатана ги измъчва, ако не внимават на Твоите заповеди. Направи ги неефективни във всички демонични действия, стратегии, нечисти мисли. Татко изгони от нас всички демонични царе, принцове, управители, паднали ангели, отмени им правото да управляват мене и това място, в името на Исус Христос от Назарет. Татко изпрати воюващи Ангели в това място да разрушат делата на дявола, демоните, да им отнемат правата и силата.
Твоите ангели да ги унищожат. Обгради това място с Твоите ангели да държат всяка нечестива сила далеч от тук. Твоите воюващи ангели да пазят това място, да защитават това място в името на Исус Христос от Назарет. Който и да е човек на това място да бъде покрит с кръвта на Исус. Моля Те обгради това място с воюващи ангели, които да са около кръвната линия. Легиони ангели вътре в тази кръвна линия да унищожат легионите демони. Татко ние освобождаваме пълната сила на Господ Исус Христос. Татко вземи кръвта на Исус Христос и разруши всяка сила на демоничните духове. Нека кръвта на Исус да изчисти мен и това място съвършенно, земята, под земята, над земята, във въздуха. Татко нека кръвта на Исус да обгради всеки нечист дух. Луцифер е победен, сатана е победен, дявола е победен, всички демонични духове вие сте вързани и победени, чрез живия Бог, моят Спасител. Татко изпрати ангели там където съм на това място аз искам тези ангели да вържат умовете на демоните и да освободят моя ум да служи на Господа, Татко парализирай ги, разочаровай ги, уплаши ги, измъчвай ги, така както те се опитват да мъчат мен и 7 пъти повече в агония. Татко постави ги в затвор и освободи частите на моята душа от тяхната власт и от затвора. Аз се покайвам и те моля да премахнеш всяка табела от мен, която дава легално право на духа да атакува. Святи Дух изпрати Твоя огън да запали всяка демонична сила на това място, Твоите ангели да направят всеки демон на парчета, така че 100 години да не могат да се съберат. Елиминирай всеки болестен дух, Татко разруши всяко проклятие на магьосничество, вудо, които са били на това място. Помажи това място с Твоето помазание и аз освобождавам пълната сила на Святия Дух на това място.
Татко благодаря Ти, че всяко нещо за което те моля, Ти ще го направиш.
Благодаря Ти, в името на Исус Христос! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове