2014/04/13

ИСУС ВЪЗКРЪСНА ОТ СМЪРТТА


Исус възкръсна от смъртта
1. Исус възкръсна
Да! Той възкръсна,
за теб и мен плащайки
нашата цена, Той Е Жив сега!
2. в Неговата кръв ние сме изцелени!
в Святият Дух обновени и насърчени.
Исус възкръсна от смъртта, ела и ти с мен,
да Му запеем хвала от нашите сърца!
3. Слава, Алелуя пей, весело живей!
на Бог благодари, че в ръцете Свои, нас държи!
Благодаря Ти, Татко за любовтта и милостта,
с които Ти ни даряваш и нов живот вътре в Теб ни даваш!
4. Хвалете Господа всички светии, издигнете гласа си!
Само Бог заслужава, защото Той е верен във всичко!
Истински Цар, вечен Господар е Той за нас! Амин
Пеем Алилуя, слава отдаваме днес на Тебе, Исус!
13 април 2014

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове