2014/04/20

Всички птички пеят


Всички птички пеят
1. Всички птички пеят,
чурулик, чурулик, чурулик.
Дори и през нощта не спират,
да славят Теб, Който Си наш Баща.
2. Ти Си Създател на всичко видимо и невидимо.
Творец Си на цялата вселена, слава отдаваме днес на Теб.
Само Ти достоен Си за почит,
Само Ти Си Цар и небесен Господар.
3. Исус възкръсна от смъртта,
Завесата раздра и победи врага,
на нашата безмъртна душа.......
Алелуя, пеем ний на Христа!
4. Жив Си, Ти Господи!
Ти Си победител вечен!
Отец чудесен и Приятел!
Кой Е като Теб, Исусе?
5. Ти ни обичаш, като никой друг на земята тук.
за всички нас умря, плащайки нашата цена, но
на третия ден камъка падна, Исус от гроба оживя!
на учениците Си, се яви споделяйки сърцето Си.
6. Всички птички пеят,
Всички агнета блеят.
Цялата земя днес,
Принася на Бог хвала.
7. Ела и ти, запей с мен!
на Исус да се поклоним,
със сърцата си и докрай да устоим,
за да победим и по Неговия път да вървим! Амин
21 април 2014

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове