2014/05/17

Не, не, в ада не ходи


Не, не, в ада не ходи
1. Не, не в ада не ходи.
Той не е направен за теб,
а само за врага и демоните му зли.
Там няма мир и покой.
2. Само тъмнина и ужастна воня.
В ада, на това ужасно място,
има сяра, огън и жупел.
Демоните те бият, смейки се зловещо.
3. Господ те е обикнал толкова много.
Той е наш Създател и Спасител вечен.
За нас умря, проливайки кръвтта Си.
Той страда за всяка изгубена душа.
4. Бог ни е дал свободна воля, да изберем
на кого се покланя нашето сърце?
Когато изборът е правилен,
ние сме деца на Христа, а не роби на греха!
5. Днес избери и на Бог се покори.
Покай се и в ръцете Му предай сърцето си.
Не, не, се бави, вземи решение и не отлагай,
своето Спасение, и помни, само Той е с нас винаги!
17 май 2014

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове