2014/09/18

Молим Теб, Святи Душе

Моля Теб, Святи Душе
1. Моля Теб, Святи Душе.
Бъди с нас, наставлявай и учи ни.
Да пребъдваме в Теб всеки ден.
По пътя Твой да вървим и да устоим.
2. Благодарим Ти, Боже наш.
За Твоята скъпоценна кръв,
Която се проля и изми от нас греха.
Цялата слава принадлежи на името Ти.
3. Величествен Бог Си Ти,
за Теб пея аз сега и покланям се.
Достоен Си за почит и хвала.
Татко наш, смири отново нашите сърца.
4. Ти Си нашия Пастир и Приятел.
Верен във всичко Си Ти.
Утешител на всяка наскърбена душа.
Поклон пред Теб избирам да направя сега.
5. Молим Теб, Святи Душе.
Дръж ни в ръката Твоя,
Далеч от всяка хитрина и лъжа на дявола.
Алелуя! Амин пред Теб, Святи Божий Син!
18 септември 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове