2015/01/15

Малък Духовен подарък /Старият и Новия Завет накратко/ /само в 13 стиха от Матей, Лука и Павел/.

Честита Нова 2015 година! 2 Коринтяни 5:1 Бог създал дом за душите ни. " Имаме от Бога здание на небесата". 2 Коринтяни 5:5 Бог ни е създал и ще бъдем заедно. " Бог ни е дал Духа в залог на това". Римляни 3:23 но вече Човек почва да греши. "Всички съгрешиха и се отдалечиха от Бога". Римляни 3:25 Бог решава да опрости греха. " Бог даде Сина Си в жертва, че чрез вяра в кръвта Му да имаме оправдание на греха". Матей 19:18 да се изпълняват заповедите. " а Исус каза: не убивай, не прелюбодействай, не кради, не лъжесвидетелствуй"...................... Матей 19:21 трябва да бъдеш съвършен. Ако искаш да си съвършен иди продай имота си, раздай на сиромаси и ще имаш съкровище на Небето, дойди и Ме следвай". Матей 19:29 наградата, ако следваш Исус. " Всеки, който остави къща или братя, или жена, или деца, заради Моето име, Ще получи стократно и ще наследи живот вечен/обещано/". Лука 16:22,23 след смъртта в Рая или Ада. " Умря сиромахът; и ангелите го занесоха в Аврамовото лоно. Умря и богаташът и бе погребан. И в пъкъла, където беше на мъки". 1Солунци 4:16,17 идва Исус и става възкресение сам Господ ще слезе от Небето с вик и мъртвите в Христа ще възкръснат по-напред, после ние живите, ще бъдем грабнати с тях.... 2 Коринтяни 5:10 после пред Христовото съдилище Всички ние трябва да се явим пред Христовия съд " за да си получим според направено, добро или зло". Матей 25:46 след Христовия съд-вечен живот при Бога " а тия/ неправедниците/ ще отидат във вечна мъка, а праведниците-в Живот вечен/ще се изпълни/".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове