2015/01/24

Един Е Пътят

Един Е Пътят към Бога Отца. Един Е Пътя по Който вървя. Един Е пътя към гибелта. Избора е мой, по кой път вървя! Един Е Бог Спасителя за нас! Той вика днес всеки един от нас! Ще чуем ли Гласа Му в нашите сърца, или ще продължим да живеем по плът, далече от Христа. Исус Е Пътят, Истината и Живота! Единственият ни Ходатай и съветник, пред Отца. Само в Него имаме защита и опора над врага. Избери днес и Му се посвети, огъня на Духа Му свят в тебе да гори. Какво сме без Исуса тук на тази земя? Шепа пясък, кръгла нула или прах. Покайваме се Господи пред Тебе, отричайки се от безплодните дела на тъмнината. О, ела разпали ни отново Ти, славен Господ Си. на Тебе да се поклоним в молитва, да устоим. Доверявайки се единствено и само на Тебе! Идваме пред Твоят трон облян от слава и благодарим! Ти Си Един! Отец, Святи Дух и Син! Амин Един Е Пътят по Който вървя, ела и ти протегни към Бога своята ръка. Не се обръщай назад, миналото остави, а бъдещето в Божиите ръце сложи. Един Е Пътят към Бога Отца! Поклони се днес и Му отдавай хвала! Амин 24 януари 2015 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове