2015/01/26

Деца на ЦАРЯ

Ние сме Царски синове и дъщери, И в Него имаме пълнота! Ние сме Божий мъже и жени. И се радваме в това! Исус за нас умря, За да бъдем с Него в Небеса. Да живеем за Славата Му на тази Земя! Не се отказваме лесно, Толкова е чудесно да вървим По Пътя тесен, за Спасителя Си с песен. Колко сме красиви ние в Неговите очи! Обича ни с любов непроменима! Ние сме Неговата Невяста любима! Той Е най-верния наш приятел, пази нас от всеки неприятел! Винаги Е Той до нас, Когато виждаме злото. Никога не сме сами Но в Неговата нежна длан сме посадени аз и ти. С нея Той нас държи през всичките дни на живота ни. Не унивайте щом сте наранени, Спомнете си колко сте за Него ценни! И в миг ще ни успокои и болката от нас ще заличи. Никой друг така не ни разбира! Само за Исус ние сме най-мили! Знае всички наши страхове Защото ни познава най-добре. Не спирайте, пред нищо не спирайте! Вървете! Скъпоценни сме за Него всички ние! Амин 17 декември 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове