2016/04/28

Моят Баща е всичко за мен

Събуждам се сутрин рано и Ти Си до мен. Очите отварям и Теб виждам отново близо до мен. Мой Татко, Небесен благодаря Ти за всичко, Което Си Ти, Достоен за слава и почит, Теб хвалят устните ми всеки момент. Моят Баща е всичко за мен! Той е винаги верен в обещанията Си! Той ми дава всичко, повече от всеки друг! Той е вечен и Славен, Цар Всемогъщ! На Тебе се покланя моето сърце. Благодаря Ти за любовта и милостта. Моя Господ е повече от цялото богатство на света. Той е светлината, която огрява нашите наранени сърца. Той жадува да общува с нас Неговите деца. Чакайки ни рано сутринта, в тишината.... Копнее да ни говори с Неговия нежен Бащин глас: " Елате Деца Мои, чакам всеки един от вас"! Моят Баща е всичко за теб и мен и ни носи на орлови крила. Утешава ни когато сме в беда, наставлява ни когато сме слаби. Привдига ни когато се спъваме и падаме, отделя ни от този свят на лъжа, похот и тъмнина и от всичките зли дела на сатана. Моят Татко, е всичко за мен! Той е тук и през този ден! Не ме е оставил откакто Ме е познал. Възлюбил ме е с безусловната Си любов. Живота за нас Той даде, плати цената наша. Там на Голгота, разпъна срама и греха на кръста. За да можем аз и ти да живеем свободни и да споделяме и на други хора за Неговите чудесни дела! Амин Моят Баща е наш Снабдител! Ние сме скрити вътре в Него! Благодарение на Него съществуваме, получавайки въздух незаслужено всеки ден! Той живя и се разпъна за всеки един от нас! А ние готови ли сме да живеем за Него? Моят Баща е всичко за мен! Истински Приятел и Пътеводител! Амин За Божия Слава Дори Георгиева 28 април 2016

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове