2016/04/27

Молитва за всеки месец от годината

1. Благодарете на Бог за всичко, което Той е направил за вас през Януари. 2. Татко, Февруари е вторият месец на годината, във Февруари, удвои моите благословения. 3. Татко, Март е третият месец на годината, три е символ на Всемогъщноста на Бог. В месец Март ми покажи Твоята Всемогъщност. 4. Татко, Април е четвъртия месец на годината, в месец Април от четирите краища на света, изпрати помощ за мен. 5. Татко, Май е петия месец на годината. Пет е символ на благодат и милост. В месец Май ми покажи божествена благодат. 6. Татко, Юни е шестия месец на годината, шест е символ на неочаквани чудеса. В месец юни ми дай неочакван пробив. 7. Юли е седмият месец на годината. Седем е числото на съвършенство. През Юли, Татко напълни всичко, което се отнася за мен. 8. Татко, Август е осмия месец на годината и осем е символа на едно ново начало. В месец Август тази година дай ми ново начало на всичко, ново начало на Радост, на благословения, на подпомагане, на ново помазание. 9. Татко, Септември е деветия месец на годината и девет е символ на всичко достатъчно. През Септември тази година докажи цялата Твоя достатъчност в живота ми. 10. Татко, Октомври е десетия месец на годината и десет е символ на двойна благодат. През октомври тази година дай ми да вкуся от Твоята невероятна благодат. 11. Татко, Ноември е единадесетия месец на годината и той е символ на изключително изобилие. През Ноември направи за мен твърде много изобилие повече от това, за което мога да питам аз. 12. Декември е последния месец на годината, Татко. През декември тази година увенчай цялото мое усилие със славен успех. АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове