2009/02/22

Пророчество за 2009г.

Здравейте, приятели
Изпращам ви едно пророчество!
Бъдете благословени!



ИДВА ГЛАД

По време на моята евангелизация в Южна Флорида през юли 2008 Бог ми разкри, че ще има СЕРИОЗЕН ИКОНОМИЧЕСКИ НЕДОСТИГ ПО ЦЕЛЯТ СВЯТ, ЗАПОЧВАщ ПРЕЗ 2009. Първоначално запазих това откровение за себе си. По-късно, търсейки лицето на Господа в молитва за това откровение, и също виждайки последвалите икономически събития по целия свят, Божието потвърждаващо Слово дойде към мен. Бог отново ми говори, докато се молех:

1. "Ти си Мой пророк, които винаги ще прогласява истината. Предупреди децата Ми така, както ти говорех за НАБЛИЖАВАЩИЯ СЕРИОЗЕН ИКОНОМИЧЕСКИ НЕДОСТИГ ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ, ЗАПОЧВАЩ ПРЕЗ 2009."

2. "Кажи на Моите деца да не страхуват! Сега е времето да благословя тези, които са били верни. Сега е времето, когато богатствата на този свят ще се преразпределят. Сега е времето, когато ще се отнеме от тези, които Съм благословил с много дарове и небесни блага, но не са ги използвали за развитието на Моето царство, а за техните лични, егоистични интереси и ще се даде на тези, които са били верни в малкото."

3. "Кажи на Моите деца, че Аз използвам малките неща, за да посрамя мъдростта на тоя свят, която не е нищо друго освен глупост. Аз ще накарам човечеството да осъзнае, че мъдрост, която не е дадена от Мен, е просто безплодна. Ето защо цялата им икономическа и политическа система ще завърши безславно."

4. "Ще изоставя ли Аз Своите Си? Не! Няма! Така, както изобилно благослових Исаак по време на глада в Герар - Филистимската земя, така ще благословия и Моите верни чада и слуги.

"И настана глад по земята, освен първия глад, който беше в Авраамовите дни, та Исаак отиде в Герар, при филистимския цар Авимелех, защото Господ беше му се явил и рекъл: Не слизай в Египет; живей в земята, за която ще ти кажа; остани в тая земя и Аз ще бъда с тебе и ще те благословя, защото на тебе и на потомството ти ще дам всички тия земи, в утвърждение на клетвата, с която се заклех на баща ти Авраама; и ще умножа потомството ти като небесните звезди, и ще дам на потомството ти всички тия земи; и в твоето потомство ще се благославят всичките народи на земята; понеже Авраам послуша гласа Ми, и опази заръчването Ми, заповедите Ми, повеленията Ми и законите Ми. Затова Исаак се настани в Герар... И Исаак пося в оная земя и събра през същото лято стократно; и Господ го благослови. Човекът се възвеличаваше и продължаваше да става велик, додето стана твърде велик. Той придоби овци, придоби и говеда и много слуги; а филистимците му завиждаха." (Битие 26:1-6, 12-14).

Тогава попитах Господа: "Няма ли начин да се избегне това?", а Той отвърна: "Нека децата Ми се отделят за 14 дни, дни на мощна възхвала и благодарност към Мен, за да може Моята ръка, която носи освобождение и вярност, да бди над тях и техните семейства през периода на глад!"

Нека тези, които имат уши, да чуят какво казва Духа на Господа!
(Прочети и прати на други)

John Deby Edukgho (пророк)
debyjcp@yahoo.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове