2009/02/22

ЗАЩО БОГ РАЗТЪРСВА ОСНОВИТЕ НА НАЦИИТЕ

Той разчупва стария ред и порядък, за да установи нещо ново

Емануел Кюре


Чудили ли сте се защо Бог разтърсва небесата? Имаше вълни цунами, имаше ураган „Катрина” и в много нации става някакво разтърсване – всички неща се разклащат и са нестабилни. В Германия костваше родилни мъки установяването за първи път на жена канцлер. Имаше блокаж. В Израел бяха необходими родилни мъки и все още са нужни, за да може да остане на власт настоящия премиер. Два пъти бяха правени опити той да бъде прмахнат, но той премина през това. В много държави правителствата се чустват неудобно. Ситуацията около нас е нестабилна.

Защо Бог разтърсва нациите? Готови ли сте да слушате за съдба?
Аз не съм професионален проповедник, а пророк, който вика в пустинята, че е дошъл денят на Господа, Денят на Божията сила и Неговата мощ.

В Агей 2:6 четем: „ Защото така казва Господ на Силите: Още веднъж след малко, аз ще разтърся небето и земята, морето и сушата. Ще разтърся и всичките народи...” Всички народи, в това число и българския народ. Така че това, което се случва в България не е изолирано явление. Господ разтрърсва основите на нациите, за да привлече тяхното внимание.

Господ разчупва стария ред и порядък, за да установи нещо ново, за да може да установи царството. И Господ казва:” Още веднъж, след малко, Аз ще разтърся небето и земята.”

„Катрина” беше разтърсване на небесата, за да може да се привлече вниманието на земята. Небето се разтърсваше, докато земята извика от дъното на душата си. Вълните цунами бяха Божието движение в морето, за да привлекат вниманието на земята. Всички земетресения в Пакистан и Индия станаха чрез движението на Святия Дух. Много от нас си мислят, че дявола причинява това. По добре е да не се самозаблуждаваме.

Господ ми говори много ясно в духа: „ Аз разтърсвам небето и земята, за да привлека вниманието на земята и ще продължа да правя това, докато наистина привлека внимание.’

Господ ще продължи да ни запалва, докато прикове нашето внимание. Така че , ако искате останете си мъртви, останете си закостенели в традиция, ако искате останете неподвижни, но Господ разтърсва основите.

Божествено заветно разтърсване се случва, за да може да дойде придвижване и правилно подреждане.

Стария ред ще падне. Ще падне в Русия и в България, ще падне в Европа и в Америка. Стария ред ще падне в Европа и в Азия. Навсякъде Господ обрязва мисиите на отделните хора. Затова аз не се боя.

Знаете ли какво иска Господ от църквата? Господ иска църквата да се надигне им да вземе огън, да прихване огън в костите си.

В Езекил 10:2 се казва: „И той проговори на облечения в ленено мъж, казвайки: Влезни между търкалящите се колела под херувимите, напълни ръцете си с огнени въглища изсред херувимите и пръсни ги върху града. И той влезе пред очите ми.” Преди да променим нациите ние трябва да пламнем. Вижте, ако ние нямаме откровение, ако нямаме стабилен и утвърден характер, как можем да отидем при хората и да ги запалим ? Важен е огънят, който всеки един от нас ще грабне и с който да пламне, за да се придвижи напред.

В Нигерия мюсюлманите ме мразят заради моя огън. В нашата страна имаме една от най-агресивните мюсюлмански общности, имаме части на Ал Кайда, но те не могат да действат, защото Святия Дух ги е разпилял и им пречи.

Някой трябва да запали нацията. Трябва да дойде истински съд и огън от небето, и това ше предизвика истинска революция в духовния свят, в естественото, в икономоката, в политиката...

Господ разтърсва небето и земята, за да отвори място църквата да се роди там. Църква с власт и господство. Но ако не грабнем огъня и не се запалим как можем да влияем на остналите? Господ не може да замени празнотата с празнота. Той трябва да замени празнотата с огън и със съответна програма.

Нека кажа нещо, което ше ви провокира. В Лука 4:18-21 Исус влезе в синагогата, отвори книгата и каза: „ Духът на Господа е на Мен, защото ме е помазал да благовестявам на сиромасите, прати Ме да проглася освобождение на плениците и проглеждане на слепите, да пусна на свобода угнетените....”

И докато все оше Го гледаха, Той се изправи и заговори смело срещу традициите. Той затвори книгата и им каза – Аз Който стоя пред вас, Аз съм изпълнението на това пророчество. И той им каза, че в този ден това пророчество се изпълни пред очите им. Знаете ли какво обяви Той? Аз Съм изпълнението на това, което винаги сте чели, каза Той.

Как може Исус да извърши мисията Си, освен ако не чрез нас Бог ще започне да променя ситуации, чрез откровения и творчество.

Време е да спрем да се критикуваме един друг. Време е да спрем да се състезаваме един с друг. Време е да отидем пред трона и да кажем: „ Господи дай ми огъня на моята съдба, запали ме с огъня на моето призвание!” Исус каза имам кръщение, с което да ви кръстя.

Всеки човек има своя съдба, която трябва да извърши на земята и никой друг не може да изпълни неговата съдба. Време е да разчупим оковите на мързел, време е да разчупим оковите на обвинения. Нека спем да обвиняваме другите, вместо това нека вземем съдбата си в свои ръце!

Господ разтърсва нациите за нас, за да може Божията Невяста да се роди, за да може тя да се прояви. А невястата не се интересува, тя изобщо не желае. Тя като че ли не разбира, че цялото това разтърсване е, за да може тя да се надигне. Това, което се случва около нас не е за да ни нарани, то е предназначено за да отвори път пред нас.

Знаете ли защо вашата нация не е успяла да тръгне в пътя, в който вие сте искали? Святия Дух нарочно я е задържал, за да може да пробие в пътя си, чрез вас, за да може вашите кости да укрепнат, за да може наистина вашите специалисти – лекари, архитекти, инженери и другите хора, да се надигнат и да бъдат силни. Нацията чака бизнесмените да се надигнат по правилен начин. Зашото ако това се беше случило досега, нацията щеше да напредне без църквата. Ако църквата наистина е отговорът за нацията, къде са тези хора със стабилен характер, които да поемат инициативата?

Църквата в България е причината нацията да бъде задържана и да не се предвижва напред. Казвам това от трона на благодатта. Това видях снощи докато спях.
Видях една нация, която е готова да се предвижи напред, видях хора, готови да тръгнат, но които се занимават със своя бизнес.

Трябва да спрете да пречите на нацията си да се предвижи напред. Трява да се заемете със сериозните неща. Защото във вашата съдба е скрита съдбата на нацията.

Библията казва да се молим за мира на града, в който живеем. Защото в мира на нацията и на управниците е нашия мир. Нацията ви чака да се надигнете и да започнете да се молите, не егоестично, а да се молите за огън, който да дойде и да я разтърси и да я придвижи напред.

За тази земя идва спасение и избавление. Вие сте духовните съдии и управниците, чрез които Господ ще извърши тази съдба. Време е да спрем да продаваме помазанието, за да угаждаме на човеци. Време е да позволим на огъня, който е в нас , да говори за Господа и да говори за нас. И тогава ще бъдат променени основите на нациите, защото истинската църква ще се изяви.

Няма такова нещо, което Господ не може да извърши с българската нация. Но Господ чака своите хора, които да грабнат огъня и да пламнат, които да са готови да кажат ето ме, изпрати мен. Които да са готови да се покаят за своето собствено нечестие, затова че винаги са мислили за себе си, вместо за Бога. За това, че са се боричкали и са дърпали за своето си.

Много от нас искаме собствена прослава и огъня на Бога не може да дойде в нас. Ние трябва да хванем голямата картина на Божието царство, трябва да видим себе си като слуги.

Ше отправя още един призив. Ако искате Господ да отнеме всяка форма на егоизъм във вашия живот, да отнеме глухотата и немотата на вашия дух и да ви запали, искайте да приемете мантия за тази нация. Нацията трябва да чуе, че има жива църква в България.

Отворете устата си и кажете, че предавате всичко на Него, помолете го да отнеме всички ограничения в живота ви и всички пречки, да ви посочи всяко едно нечестиво нещо, което сте извършили в своя живот. Помолете го да не задържа повече съдбата на България. Да ви освободи за да извършите тази съдба. Защото Исус каза – през този ден днес се изпълни това слово пред очите ви. Исус каза Аз съм изпълнението на това Слово, защото точно тук на това място, България ще бъде спасена, защото точно тук на това място , България ше бъде спасена, защото вие сте тук и в това се крие съдбата на България. Помолете Господ да освети вашия живот сега, помолете го да ви обреже и да ви свърже отново с вашата съдба. Помолете Го да излее върху вас маслото и помазанието, което е дал от самото начало. Нека разчупи оковите около вашия живот в Духа , оковите на боричкане, на разпуснат живот, което отлага вашето покорство.

Така казва Господ днес – аз ще съблека старите структури и ще изградя нова земя и Аз ше излея Духа си върху земята и сърцата на хората ще бъдат възстановени към Мен. Идва революция в Духа и ума на хората, революция с нови идеи и портите на тази нация ще се отворят към нациите и ще дойдат богатствата на нациите при вас. Благословенията на нациите ще стигнат до вас.

След три години още веднъж Аз ще разтреса основите на тази нация и ще ви поставя да бъдете управници в тази земя. И моите високи места ше бъдат в офисите на управление в тази нация. От всякъде хора ще викат към Мен. Тия които са воювали срещу вас, ще имат видения от Мен и Аз лично ще ги посетя и те ще дойдат при вас и ще ви се покорят и ше питат какво могат да направят за вас. Освобождавам ви и ви давам обратно вашата сила. Надигнете се сега и светете, защото светлината е дошла, казва духът на Господ!



Ноември, 2005г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове