2009/05/19

АЗ ОТВАРЯМ ТВОЯ ПЪТ: Нови войни за нови благословения!

Скъпи светии,

Вие може би ще искате да разпечатате следващото Слово от Господа:
АЗ ОТВАРЯМ ТВОЯ ПЪТ: Нови войни за нови благословения! Аз ви насърчавам да го четете всеки ден за една седмица. Вярвам, че Господ се опитва наистина да ни окуражи с това откровение. През следващите седмици ние ще имаме някои вълнуващи събрания, които ще повлияят на нашето бъдеще.

АЗ ОТВАРЯМ ТВОЯ ПЪТ: Нови войни за нови благословения!

Тази неделя аз видях суверенни възможности и отворени врати да идват към Божиите хора. Въпреки това, видях много, които уповават на своето разбиране и на смесването на техните желания, което е довело до слабост в техните души. Тогава чух Господа да казва: „Аз отварям път за теб. Аз правя това, което беше затворено вчера да се отвори днес. Наблюдавай внимателно за твоето отваряне! Ти няма да видиш всичко в началото, но Аз те призовавам на другата страна. Ти трябва да влезеш през тази врата, когато я видиш да се отваря пред теб. Ти трябва да се задвижиш, за да влезеш! Аз съм те довел до това трудно място, за да направиш крачка на вяра. Днес е твоя ден за спасение. Придвижи се чрез вяра и Аз ще променя изражението (характера) на другата страна, където те изпращам.

Ние трябва да работим заедно в това време. Аз съм работел да приготвя това място да се отвори пред теб за да влезеш, така че пристъпи напред и Аз ще дойда и ще те срещна на другата страна. Аз изпратих учениците напред в правилното време и им казах „Минете отвъд”. Тогава Аз се появих на водата и ходих до лодката. Днес аз ти казвам: „Ти направи тави крачка и Аз ще те срещна в предстоящите дни, дори във времената, които изглеждат трудни.”

Наблюдавай за суверенното отваряне, което Аз създавам за теб. Бъди готов. Не си прави списък на това, което търсиш от другата страна. Просто тръгни и влез през вратата! Твоите настоящи изисквания пречат на развитието на твоето бъдеще. Влез чрез вяра! Ти чакаш в твоята собствена сила. Излез и тръгни, когато Аз изпратя вятъра. Дори обратните ветрове могат да ти помогнат да се издигнеш и да влезеш в нови места на победа. Аз не работя да ти дам сила за мястото, където си бил. АЗ работя да ти дам сила да пристъпиш и да отидеш на място, което не можеш да разбереш. Позволи на МОЕТО място да се отвори и влез в него. Ще ти бъде предоставена възможност.

Някои от вас се опитвате да стоите в старата война, в която сте били вместо да преследвате следваща война, в която да влезете. Вие се стараете да сте сигурни, че сте изцерени от раните от старата война вместо да вземете всичкия боклук, който сте научили от последната битка и да кажете „Нека това да стане моето оръжие за бъдещето!” Направете транзиция! Придвижете се! Променете се! Защото вие ставате Моето оръжие в предстоящите дни.

Спрете да гледате на войните зад вас и започнете да гледате на това, което е напред. Не се страхувайте от войната пред вас. Повечето от вас няма да се върнете по пътя, по който сте дошли. Вие се опитвате да откриете пътя назад, дори когато Аз казвам да минете през и да влезете. Когато пътят се отвори, минете по него. Не се страхувайте за връщането. Много дори са се сражавали на грешната страна на моя план в миналия сезон, но Аз ще вдъхна върху вас и ще бъдете трасформирани; минете през и в новото. Ще забравите грешките на миналото и верността си към грешната страна и незабавно ще се намерите откъм правилната страна.

Вие очаквате войната пред вас и това създава страх във вас. Това, през което сте минали вече е изградило във вас способността да преминете и да спечелите Моята победа. Вие гледате ресурсите от тази страна, но вие не сте влезли в това, което Аз имам в предстоящите дни. Аз ще ви дам очи да видите как да вземете едно и да го направите сто, но Аз ще използвам различни способностти във вас и ще бъда творчески с нещата, които съм приготвил. Така, че пристъпете напред! Вие пресмятате с това, което знаете че имате, но Аз ще ви умножа с това, за което още не знаете, когато стъпите напред.

Злото око вие е следвало в последния сезон. Моето око ще ви води, когато вървите напред в този нов сезон. Вашите рани от последния сезон ви карат да спрете преди най-доброто, което Аз имам напред за вас. Тези рани ви спират от това да воювате за вашите обещания в новия сезон. Аз съм направил раните ви от последния сезон ваша бойна секира за настоящия сезон. Вие идете и Аз ще покоря! Вие идете напред и Аз ще покоря! Това е прозорец на изкупление. Аз ще откупя всичко онова, което сте сгрешили. Аз ще откупя, където сте били пленени. Аз ще отворя път и когато стъпите напред вие ще бъдете скрити дори от миналата бъркотия, в която сте били. Това, което е напред може да не е привлекателно и славно в началото, но възползвайте се от тази нова възможност и вие можете да създадете слава в областта, в която ви призовавам да преживеете.

Вие сте марширували в една армия, но Аз ви премествам в друга. Вие сте марширували с един удар и един барабан, но Аз донасям различен звук и казвам: „Сега МАРШИРУВАЙТЕ!” Направете вашата транзиция и когато видите отварянето, тръгнете! Вие ще марширувате по нов начин и Аз ще определя курса на вашата победа. Аз ще бъда с вас да ви покажа снабдяване (което е било скрито). Пуснете местата на снабдяване от миналия сезон, които трябва да бъдат пожертвани. Нищо от това, което е било пожертвано от едно сърце установено в Мен, няма да бъде загубено. Пуснете го и вижте новия план за вашето снабдяване да се появи. Марширувайте! Ново снабдяване е на вашия път напред.”

Благословения,
Чък Пиърс

1 коментар:

  1. Да смениш армията, за която се сражаваш, е доста сериозно обвинение от Бога към сегашното състояние на християните, но аз напълно се съгласявам, че това е крайно наложително за всеки, който иска да продължи с Бога. Всеки, който не е доволен от битките, които е водел в името на всички тези хладки деноминации, в които не малко съвременни християни все още втасват, ако и да знаят, че не им е там мястото, трябва да сре да си губи живота в слугуване не всички тези религиозни структури и да започне да слугува на Бога и на Господаря Исус Помазания.

    ОтговорИзтриване

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове