2009/09/25

Царуване с правда

Защото, ако чрез прегрешението на единия смъртта царува чрез тоя един, то много повече тия, които получават изобилието на благодатта (незаслужено благоволение) и на дарбата, сиреч правдата (състояние на невинност спрямо Бога), ще царуват в живот чрез единия, Исус Христос (Месията, Помазаника).
- РИМЛЯНИ 5:17
(Разширена Библия)

Един от най-големите ни проблеми е, че отлагаме всичко за в бъдеще. Спомни си какви песни пеем: "Когато всички отидем в Небето..." Благодаря на Бога, че ще отидем там, но трябва ли да чакаме докато идем в Небето, за да можем да се радваме на Божиите благословения. Не, ние можем да ги имаме сега! Да, ние ще царуваме в Небето с Христос. Но не трябва да чакаме, докато това стане! Кога ще царуваме според Писанието? Сега! В живота! В този живот! Как? Чрез Исус Христос!
Павел използва думата "царуват", защото по Негово време е имало царе. Всеки цар е владеел на собствената си територия. Думата му е имала върховен авторитет. Това, което казвал, е ставало! Той е царувал. Словото казва, че ние царуваме в живота чрез Христос Исус. Защо? Защото сме станали Божията правда в Христос.

Изповед: Поради това, че съм приел дара на правдата, който ме поставя в положението на невинен пред Бога, аз царувам в живота чрез единия, Исус Христос. Аз управлявам като праведен цар своето владение. Това, което казвам, става!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове