2009/09/25

Снабдяване

Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости
греховете, и да ни очисти от всяка неправда.
- І ЙОАН 1:9

Веднъж някой ми зададе следния въпрос:
- От Писанието ми става ясно, че ние сме получили пълно прощение за миналите ни грехове, че правдата ни бе подарена и че бяхме направени
праведни нови създания. Но какво да кажа за онези грехове, които съм извършил откакто съм християнин?
Благодаря на Бога за Неговото снабдяване в І Йоан 1:9! Този стих не се отнася за грешници, а за християни! І Послание на Йоан е написано за християни (І Йоан 2:1,2).
Когато един човек съгреши, той е под осъждение. Той губи съзнанието на праведността. Но когато изповяда пред Господ: “Аз съгреших. Разочаровах Те. Прости ми, Господи, в Името на Исус”,
Господ прави две неща:
1. Той му прощава;
2. Той го очиства.
От какво го очиства? От всяка неправда!
Неправда е думата "правда" с представка "не". Щом сме очистени от неправдата, следователно сме отново праведни! Слава на Господ!

Изповед: Благодаря Ти, Отче, за Твоето снабдяване в І Йоан 1:9.
Благодаря Ти за верността. Ти ми прощаваш и ме омиваш от всяка неправда, за да бъда постоянно в състояние на невинност спрямо Теб.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове