2009/09/26

Приемане на Святия Дух

И те всички се изпълниха със Светия Дух...
- ДЕЯНИЯ 2:4
...Пратиха им Петра и Йоана, които, като слязоха, помолиха се за тях за да приемат Светия Дух;
- ДЕЯНИЯ 8:14,15
...Приехте ли Светия Дух като повярвахте?
- ДЕЯНИЯ 19:2

Почти всички християни в ранната новозаветна църква са били изпълнени със Святия Дух. Това е било придружено със свръхестествен знак и със спонтанно говорене на чужди езици. Посланията са писани до вярващи, които са познавали Исус като Спасител и са били изпълнени със Святия Дух.
Благодаря на Бога, Святият Дух е и в нас. Но твърде често новородени и изпълнени със Святия Дух хора мислят за себе си така, сякаш са получили благословение или някакъв вид опитност. Така те пропускат напълно това, което Словото ни учи! В действителност една Божествена Личност идва да живее в нас! Самият Бог в Личността на
Святия Дух обитава в нас!

Изповед: Самият Бог в Личността на Святия Дух обитава в мен. Създателят обитава в мен. Бог живее в мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове