2009/09/27

Бог в нас

Не знаете ли, че сте храм на Бога, и че Божият Дух живее във вас?
- І КОРИНТЯНИ 3:16

Когато Бог ни направи нови създания, Той превърна телата ни в Свой дом и вече не обитава в построена на земята Светая Светих. Бог каза:
"Или не знаете, че вашето тяло е храм на Святия Дух, Който е във вас?..." (І Коринт. 6:19).
Трябва да осъзнаем добре, че сме храм на Святия Дух, че Бог е в нас! Върху фасадата на една красива църква в Тексас е издълбан стих от
Стария Завет и там се казва, че тази църковна сграда е храм на Бога. Този надпис ме провокира всеки път, когато мина оттам. Защо? Защото
тези хора толерираха една лъжа точно върху фасадата на църквата им! Некоректно е да се каже, че църковната сграда е Божий дом, защото
Той обитава там. Това би се отнасяло в случай, че сградата е посветена на Бога. Но трябва да внимаваме да не смесваме духовните неща с
естествените. Не сградата на поклонение, а твоето тяло е дом или храм на Бога. Мисълта за този факт ще ти помогне да живееш в покорство и вяра.

Изповед: Тялото ми е храм на Бога. Бог обитава постоянно в ме

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове