2009/09/28

По-Великият е в мен

Вие сте от Бога, дечица, и победили сте ги; защото по-велик е Оня, Който е във вас, от онзи, който е в света.
- І ЙОАН 4:4

Би трябвало да бъде нещо обичайно за теб във всяка житейска криза да казваш: Аз съм победител. Аз съм повече от победител. Създателят живее в мен. Той може да ме избави и да ме направи успешен. Няма да се проваля.
Това не значи, че се хвалиш със себе си, а с Този, Който е в теб. По този начин Бог ще действа на твоя страна! Ако си новороден, изпълнен с Духа вярващ, ти имаш в себе си всичко, от което се нуждаеш, за да победиш. Целият потенциал от сила, която съществува, се намира в теб!
Ако се довериш на Библията и започнеш да изповядваш това, което тя казва, По-Великият ще даде просветление на ума ти, насока на духа ти,
изцеление на тялото ти и помощ във всеки аспект на живота ти.

Изповед: По-велик е Този, Който е в мен, от онзи, който е в света. По-Великият е по-велик от дявола, по-велик от заразна болест, по- велик от бедност, по-велик от смъртта, по-велик от цялата сила на противника. И Той живее в мен! Аз няма да се проваля!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове