2009/09/29

Способност

И какво споразумение има Божият храм с идолите? Защото ние сме храм на живия Бог, както рече Бог: "Ще се заселя между тях и между тях ще ходя; и ще им бъда Бог, и те ще Ми бъдат люде".
- ІІ КОРИНТЯНИ 6:16

Малко християни живеят със съзнанието, че Бог живее в тях. Ако не знаят как да направят нещо, те не биха могли да кажат, че ще го направят.
Какво имам предвид? Когато дойдат трудности в живота им, някои християни веднага казват: "Не, не мога да го направя." Защо? Защото се доверяват на себе си, на плътта, за успех. Те знаят, че нямат
способността да направят определено нещо.
Но ако живеем със съзнанието, че Бог е в нас, тогава ще знаем, че Той е способен да направи всичко.Тогава ще спрем да казваме: "Не мога" и
ще започнем да говорим с увереност: "Мога, защото уповавам на Бога! Мога, защото Бог е в мен! Мога, защото по-велик е Този, Който е в мен
от онзи, който е в света!" Независимо от това, с което се конфронтираш - например видимо непреодолими трудности - можеш да кажеш: "Бог ще ме избави! Той ще ме направи успешен! По-великият живее в мен!"
Това е библейска вяра. Това е говорене с вяра. И тогава Бог ще действа за теб!

Изповед: Духът на Бога живее в мен. Доверявам се на Този, Който живее в мен. Той е способен. Мога да направя всичко, защото Духът на Бога е в мен и Той има всички способности.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове