2009/09/29

Снабдителите

Из книгата на „Който има уши, нека слуша”

Небето причерня и облаците скриха слънцето. Сякаш черна пелена отдели земята от небесния простор. Грехът натежа.

Но нали знаете, че над тази тъмна завеса все още грее слънце и небето е приказно синьо. Въпросът е как да пробием до него!?

Има тежест и товар, който всички ние носим. Има бреме, което ни смазва. Има грешки, които трудно ще си простим, и тайни, които разяждат отвътре.

Но също така има Един, Който прости греха ни и пое товара ни върху Своите плещи.

И ето, видях как на различни места по Земята хора бяха паднали на коленете си и отправяха горещи молби и молитви към Небето. И тези молитви се издигаха нагоре като снопове светлина, които пробиваха мрака и стигаха до трона на Бог.

И ето какво чух: това са Божите доставчици между Небето и Земята. Чрез молитвата на праведния неща ще идват и ще възлизат на Небето. И само там, където има искрени вярващи, които се молят усърдно, ще има снабдяване.

Не затваряй устата си, защото Господ ни е поставил стражи над градовете, в които живеем, над семействата, в които сме родени. Нека свалим Небето на Земята. (Да бъде Неговото царство както на Небето, така и на Земята…) Вие сте Божието снабдяване!

Домът Господен ще се нарече дом на молитва, не на проповедите или хвалението, въпреки че Бог обитава в него. На живата връзка между Небето и Земята. Не се заблуждавайте – ние имаме отговорността и привилегията да Го търсим, след като Той вече ни се откри чрез делото на изкуплението. Днес ние трябва да правим крачки към Него. Не Той следва нашите планове и програми, но ние Него. И кой друг, ако не църквата и Неговите люде трябва да познават волята и гласа Му. Нелепо е да търсим отговори на въпросите си в книгите, когато можем да паднем на колене и да потърсим съвета на най-мъдрия, Първия и Последния, Началото и Края.

О, роде невярващ, от света ли, от мръсен извор ли ще черпиш вода?...

Когато в тебе съм положил извори на жива вода!

Още ли не си проумял плана и волята на Този, Който те е пратил да ходиш по тази Земя?

Потърси Ме в ден на напаст и Аз ще те избавя.

Извикай към Мене с разкаяно сърце и Аз ще чуя гласа ти.

И ще простра ръката Си над тебе.

Отвърни се от пътя си и Ме последвай!

Не считай себе си за мъдър – питай Него! И нека Той те води. Нека не Го търсим само когато сме в нужда, защото и невярващите правят така. Но разликата между тях и нас, които се наричаме с Неговото име, е, че ние живеем, движим се и дишаме в Него – всеки ден!

Не оставяйте да отлети денят, без да сте отъркали коленете си в пода...

Не, ние не просим, не умоляваме! Напротив, ние знаем какво притежаваме в Него. Просто искаме да приседнем в нозете Му – нашия мощен Баща и Спасител, в Когото е скрито всичко, от което се нуждаем и за което мечтаем.

При кого другиго да отидем?


Лилия Даскалова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове