2009/09/29

Моята задача е да предизвикам църквата

Три награди „Грами”, 22 музикални албума, един филм... Световноизвестният християнски изпълнител Майкъл Смит има зад гърба си 26 успешни години на сцената. В момента е на световно турне, за да представи новия си албум с песни за хваление и поклонение A New Hallelujah.

При престоя му в Цюрих с него разговаря журналистката Янине Анликер от германския християнски портал Jesus.de.



Какво те прави щастлив?

Първото и най-важно за мен е, че знам кой съм – последовател на Бога. Второто е, че Бог ме обича. Осъзнавайки този факт, това ме прави най-щастливия човек на света. След това е семейството ми. Всичко тези неща ми носят много радост в живота.



А музиката?

Тя осигурява препитанието ми (смее се). Аз съм създаден да правя музика. Това е дарът, даден ми от Бога. Успехът ми осигурява платформата, чрез която мога да кажа на хората за вярата си. Най-страхотното е, че успехът ми дава възможност до известна степен да променя света, да открия хора, с които заедно да го направим. Независимо дали става дума за борбата със СПИН, или за моя тийнейджърски клуб Rockatown в Нешвил. На когото много е дадено, много ще се изисква. Аз живея да давам това, което съм получил. Но мисля, че бих могъл да давам и повече.



Искаш да даваш повече, отколкото даваш сега?

Мисля си, че давам много, но когато в края на моя живота си направя искрена равносметка, ще се запитам: „Наистина ли съм се раздавал докрай?”

С Мартин Смит от „Дилириъс” си говорихме скоро за това. И двамата имаме сърце за бедните, но въпреки това със семействата си посещаваме красиви места през ваканциите си, харчим пари за развлечения – как може човек да намери хармонията между това, да се радва на живота и да има сърце за бедните?



В момента си на световно турне с албума A New Hallelujah. Какво е посланието на този албум?

Това, което искам да кажа с песните в албума, е, че бащиното сърце на Бога е огромно и преливащо от милосърдие. Бог е милостив. За съжаление все още много църкви проповядват спасението чрез дела, а не по Божия благодат. Това не е истинското Евангелие.



Кое те вдъхнови да напишеш този албум?

Възможността да пропътувам целия свят – Бразилия, Кения, Азия, Австралия, цяла Европа. Във всички тези страни съм виждал как хора с различен етнически произход се молят на Бога. Това ме насърчи. И затова реших да направя албум, който да достигне този свят.



На какво те учи Бог в момента?

Бог ме учи да се наслаждавам на времето, прекарано с Него. Често си мислим, че трябва постоянно да работим за Бог, но понякога Той иска просто да се отпуснем в Неговите обятия и да си почиваме. Да се насладим на момента. Твърде много хора се борят с вината и мислят за миналото, безпокоят се за бъдещето. Всичко, което имаме, е настоящият момент. Ние не можем да гарантираме какво ще се случи в следващия миг, затова нека се опитаме да живеем тук и сега.

Превод: Емилия Илиева, 15.07.2009

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове