2009/09/29

Ухание за Христос в различни страни

Представиме ви Илия Панов и неговата музика, с която той служи както на български, така и на цигански език. Той има издадени над 15 диска, като много от песните в тях са авторски. Една от моите любими песни е по Псалом 139: Господи, окръжил си ме отпред и отзад (Англал манде синян).

Докато разговаряхме с него и съпругата му Райна в техния уютен дом в квартал „Факултета”, София, аз го помолих да ми напише текста на цигански език. По стените в дома им могат да се видят картини с библейски стихове, както и снимката на пастор Даниел Розен от Ерусалим, свирещ на еврейския рог шофар. Пастор Даниел е като духовен баща за Илия.

Райна с усмивка споделя, че те като семейство се молят заедно и това е най-голямата им сила. Заедно се покланят на Бог, като Го хвалят, както домът на Исус Навиев. В момента Илия Панов ръководи църква „Християнски живот”. Но неговото желание е да може изцяло да се посвети в международно служение като християнски музикант.

Вече повече от 12 години семейството на Илия е предоставило помещение от своя дом, в което да се събира църквата. Това е посвещение, което те са направили към Господ.

Цялото му семейство служи на Бог с хваление – той, съпругата му, четиримата им синове. Момчетата свирят на различни инструменти – най-големият, Асен, свири на пиано, Ангел – на барабани, Мойсей – на цигулка, а Серафим – също на пиано. Никой не може да остане безразличен, когато е около тях, защото те принасят слава на Господ Исус Христос и са пример на много хора.

Музиката на Илия Панов се слуша в Европа, САЩ и Канада. През март той посети заедно със съпругата си Израел. Пастор Даниел се бе погрижил да посетят 4 църкви.

Попитах събеседника ми кой е стихът от Библията за живота му. Това е стихът от Евангелие на Йоан 4:24: Бог е дух; и онези, които Му се покланят, с дух и истина трябва да се покланят.

Друг от любимите стихове на него и на църквата, която води, е Исая 40:31: онези, които чакат Господа, ще подновят силата си, ще се издигат с крила като орли, ще тичат и няма да се уморят, ще ходят и няма да отслабнат.



Ще завършим с още едно послание на Илия Панов:

Чакай Господа, докато се молиш!

Чакай Господа, докато четеш Словото Му!

Чакай Господа, докато се покланяш!

Чакай Господа, докато Му пееш хвала!

Чакай Господа и ще подновиш силите си!

Чакай Господа и няма да се умориш!

Лъчезара Йосифова, 14.04.2009

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове