2009/10/06

Способност

Такава увереност имаме спрямо Бога чрез Христа. Не че сме способни от само себе си да съдим за нещо като от нас си; но нашата способност е от Бога, Който ни и направи способни като служители на един нов завет, - не на буквата, но на духа; защото буквата убива, а духът оживотворява.
- ІІ КОРИНТЯНИ 3:4-6

Ние не сме обикновени хора.
Ние имаме свръхпотенциал.
Ние сме обединени със самия Бог.
Ние осъществяваме Божията воля тук на земята.
Ние сме проводниците, чрез които Бог се изявява на света.
Щом като способността ни е от Бога, то напълно нормално е Неговата
способност да бъде наша способност.
Сега ние можем по-добре да разберем І Коринт. 3:9, „защото сме съработници на Бога...“ Това означава общение с Отец! Той ни снабдява със сила, мъдрост, благодат и способности – свръхестествени инструменти, с които Бог ни прави способни служители на Новия Завет.

Изповед: Бог ме прави способен служител на Новия Завет. Способността ми е дадена от Бога. Аз съм Негов съработник в осъществяването на волята Му на земята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове