2009/10/07

Името

Тогава Исус се приближи към тях и им говори, казвайки: Даде Ми се всяка власт на небето и на земята. Идете, прочее...
- МАТЕЯ 28:18,19
И тия знамения ще придружават повярвалите: в Мое име...
- МАРКО 16:17

Как ще се отрази на живота ти, ако богат човек ти даде легален документ, който можеш да използваш за задоволяване на всичките ти нужди?
Да, ние получихме нещо по-велико от това! Бог ни даде силата и пълномощното да използваме Името на Исус! А това Име има авторитет на тази земя. Използването на това Име не е въпрос на вяра, а по-скоро приемане на легалните ти права в Христос и заемане на мястото ти като Божий син, използвайки това, което ти принадлежи. Неговото Име ти принадлежи! Ние имаме право да използваме това Име срещу враговете ни. Имаме право да използваме това Име в хвалението и поклонението ни, а също така и в нашите молитви. Слава на Бог, това Име ни принадлежи! Това Име ни беше дадено, за да осъществим Божията воля във времето, в което живеем. Ранната Църква използваше тази власт. Те действаха като заместници на Исус. И ние трябва да използваме Името Му и да действаме като Него днес!

Изповед: Цялата власт на Небето и на земята е в Името Исус. Използването на това Име и авторитета Му са дадени на мен. Аз имам право да използвам Името на Исус!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове