2009/10/08

Отец прославен

И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина.
- ЙОАН 14:13

Какво великолепно обещание!
Когато се родим в Божието семейство, получаваме правото и привилегията да използваме Името на Исус. Цялата власт, която е вложена в това Име, е дадена на нас, така че Отец да бъде прославен в
Сина. Синът не беше приет на земята. Той беше разпънат гол на кръст. Но където се проповядваше срама на кръста, там идваха властта, силата и честта на Името Му, това носеше изобилни благословения на човешката раса и прославяше Бог Отец. Исусовото Име е заело мястото на Исус на земята. Всичко, което Исус
можа да направи през земния си живот, може да направи и всеки вярващ. Исус е в това Име. Всичко, което Исус беше, всичко, което Той стори, всичко, което е Той, всичко, което ще бъде, се съдържа в това Име сега! Когато използваме Името на Исус, ние привеждаме в действие цялата пълнота на това, което Той стори на Голгота. В това Име присъства живият, изцеляващ Исус – за слава на Бог Отец!

Изповед: Аз ще използвам Името на Исус така, както пише в Словото Му и това ще носи слава на Бог Отец.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове