2009/10/18

Растяща вяра

Длъжни сме, братя, всякога да благодарим на Бога за вас, както е и прилично, загдето вярата ви расте премного, и любовта на всеки един от всички вас се умножава...
- ІІ СОЛУНЦИ 1:3

След новораждането си всички вярващи стартират с еднакъв размер вяра. Бог не дава на едни бебета-християни повече вяра, а на други по- малко. След като се новородим, от нас зависи дали вярата, която ни е дадена, ще расте.
Твърде много са тези, които постъпват с вярата си, както постъпи човекът с единия талант: Той го уви, зарови в земята и не го използва.
Вярата ти може да порасне, но ти си този, който я увеличава – не Бог! Вярата ти може да порасте като правиш следните две неща:
(1) Храни вярата си с Божието Слово;
(2) Упражнявай вярата си като я прилагаш на практика.

Изповед: Аз ще се стремя към това вярата, която Бог ми е дал, да порасне извънредно много. Ще храня вярата си от Божието Слово. Ще упражнявам вярата си – ще я прилагам на практика. Вярата ми расте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове