2009/10/18

Размерът на вярата

Исус, като чу това, почуди се, и рече на ония, които идеха изподире: Истина ви казвам, нито в Израиля съм намерил толкова вяра.
- МАТЕЯ 8:10

Стотникът дойде при Исус заради болния си слуга. Когато Исус каза: „Ще дойда и ще го изцеля“ (Матея 8:7), стотникът отговори: „...кажи
само една дума и слугата ми ще оздравее“ (ст. 8). Исус му каза: „Иди си; както си повярвал, така нека ти бъде“(ст. 13).
Обръщайки се кьм учениците си, Исус каза: „Истина ви казвам нито в Израил съм намерил толкова вяра.“ (ст. 10). Следователно, за човека е
възможно да усъвършенства вярата си.
От друга страна, пример за малка вяра виждаме, когато Петър, ходейки по водата, започна да потъва. Исус го упрекна, казвайки: „Маловерецо,
защо се усъмни?“ (Матея 14:31)
Ако вярата може да бъде голяма или малка, следователно има мярка! Ето някои стихове, които доказват, че вярата има размери: Растяща
вяра (ІІ Солунци 1:3); Слаба вяра (Римл. 4:19); Силна вяра (Римл. 4:20); Богата вяра (Яков 2:5); Пълен с вяра (Деяния 6:5); Съвършена вяра
(Яков 2:22); Нелицемерна вяра (І Тимотей 1:5); Отпаднала вяра (І Тимотей 1:19); Побеждаваща вяра (І Йоан 5:4).

Изповед: Вярата ми расте. Вярата ми е голяма, силна, богата, съвършена, нелицемерна, побеждаваща вяра. Аз съм пълен с вяра!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове