2009/10/20

Едно изискване

А без вяра не е възможно да се угоди Богу, защото който дохожда при Бога трябва да вярва, че има Бог, и че Той възнаграждава тия, които го търсят.
- ЕВРЕИ 11:6

Бог изисква от нас вяра.
Ако Бог изискваше да имаме вяра тогава, когато това би било невъзможно за нас, то ние бихме поставили под съмнение Неговата справедливост. Когато обаче Бог ни даде всичко необходимо, което да произведе вяра, тогава ние носим отговорност за това, дали имаме вяра или не.
Бог ни е дал Словото Си и ни казва: „...вярването е от слушане, а слушането – от Христовото Слово.“ (Римл. 10:17).
Ф.Ф. Босуърт е известен със своето отношение към изцелението и е автор на класическата книга „Христос Изцелителят.“ Според него повечето християни хранят телата си три пъти на ден с топла храна, а духът им получава веднъж в седмицата само една студена закуска.
Нищо чудно тогава, че са толкова слаби във вярата.

Изповед: Аз искам да угодя на Бога. Ще ходя във вяра. Ще храня вярата си редовно с храната на вярата, коята Бог ми дава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове