2009/10/20

Упражнение

Нека ви бъде според вярата ви.
- МАТЕЯ 9:29

Ако ядеш редовно, но не правиш упражнения, ти ще станеш дебел и отпуснат. Също така, ако не упражняваш вярата си, тя ще има отпуснати „мускули“. Упражнявай вярата си на нивото, на което си в момента. Някои християни са по-назад от други в развитието на тяхната вяра. Докато храниш и упражняваш вярата си, тя ще расте. Спомни си, че никой не изкачва стълба отгоре надолу! Някои хора са били победени, защото са се опитвали да вярват извън нивото на вярата си. Те са чули поучение за вяра и са се опитали да
стартират от върха на стълбата. Понеже вярата им не е била на това ниво, тя не е действала за тях и те са си казали: „Това не действа. Опитах, но не се получи.“ Вярата ще работи за теб, когато я упражняваш. След известно време ти ще си способен да вярваш на Бог за неща, за които не си могъл и да мечтаеш. Ще ти бъде според вярата. Ако молбата ти се базира на Божието Слово и ти вярваш, че Бог ще го направи, Той ще го направи. Където и да си във вярата, поддържай правилно отношение. Поддържай положително отношение – остави шалтера на вярата включен. Продължавай да вярваш на Бог и да използваш вярата си.

Изповед: Да бъде според вярата ми. Аз използвам вярата си днес. Аз упражнявам вярата си и я прилагам на практика. Внимавам за това, вярата ми да е винаги в действие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове