2009/11/03

Къде се намира вярата

Защото със сърце вярва човек...
- РИМЛЯНИ 10:10
и не се усъмни в сърцето си, но повярва...
- МАРКА 11:23

Вярата – истинската вяра, библейската вяра, съобразената със Святото Писание вяра – идва от сърцето, не от главата. Какво означава да вярваш със сърцето? Какво е сърцето на човека? Това не е физическият орган, който прави кръвта да циркулира в тялото ти и поддържа живота у теб. Ти не можеш да вярваш с физическото си сърце, също както не можеш да вярваш с ръката, окото, ухото, носа или крака!
Помисли върху това как използваме термина „сърце“ днес. Когато говорим за „сърце на дърво“, имаме предвид сърцевината. Под „сърце“ на даден обект разбираме най-важната част, самия център, около който се върти всичко останало. Подобно на това, когато Бог говори за човешко „сърце“, Той има предвид най-важната част в човека, центъра на човешкото създание – неговия дух!

Изповед: Вярвам на Бога със сърцето си. Не се съмнявам в сърцето си. Аз вярвам в сърцето си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове